dijous, 19 de setembre del 2013

Assemblea de la PAHV - GRAMENET / Asamblea de la PAHV - GRAMENET



A lareunió d'avui, han assistit 70 persones dels quals 6 eren persones que assistien a l'assemblea per primera vegada. Han explicat la seva problemàtica particular i laPAH els assessora sobre els passos que s'han de seguir per demanar la dació enpagament, condonació de deute, quina és la situació de cada un, els passos a seguir, etc. L’assemblea s’ha desenvolupat normalment.
S’ha comentat les dues acciones que s’han portat a terme a CX, ahir i avui. Aquesta entitat fa dos mesos que no dona solucions a la problemàtica de les persones afectades. Demà farem la tercera acció. Es posa de manifest el malestar que hi ha per l’escasa assistència a les accions a CX i és un tema que hauria d’estar molt clar per a tothom, la unió fa la força!
Una afectada per la hipoteca amb el BBVA ens ha comunicat que li han  donat la DACIÓ EN PAGAMENT, no sense entrebancs com és natural.  És per celebrar-ho!
Es té previst fer unes excursions per Santa Coloma la semana entrant. Es comunicarà! 


SI ES POT!!!

======================================


En la reunión de hoy, han asistido 70 personas de los cuales 6 eran personas queasistían a la asamblea por primera vez. Han explicado su problemática particular y la PAH les asesora sobre los pasos a seguir para solicitar la dación en pago, condonación de deuda, cuál es la situación de cada uno, los pasos a seguir, etc. La asamblea se ha desarrollado normalmente.
Se ha comentado las dosacciones que se han llevado a cabo en CX, ayer y hoy. Esta entidad hace dos meses que no da soluciones a la problemática de las personas afectadas. Mañana haremos la tercera acción. Se pone de manifiesto el malestarque hay por la escasa asistencia a las acciones en CX y es un temaque debería estar muy claro para todos, la unión hace la fuerza!
Una afectadapor la hipoteca con el BBVA nos ha comunicado que le han dado la DACIÓN EN PAGO, no sin tropiezos como es natural. Es para celebrarlo!
Se tiene previsto hacer unas excursiones por Santa Coloma la semana entrante. Se comunicará!


SI SE PUEDE!!!