dijous, 19 de desembre del 2013

ASSEMBLEA SETMANAL DE LA PAHV / ASAMBLEA SEMANAL DE LA PAHV



Com sempre hem començat amb la introducció explicant el què és la PAH. 

 La PAH ens ensenya a tenir coratge i dignitat, a no sentir-nos culpables de la nostra situació econòmica per no tenir feina. 
La taula de treball de Bankia ens ha comunicat cuatre dacions en pagament. 
Hi ha un cas d’un afectat de CX que li van dir que li deixaven un deute de 7 mil euros i l’han trucat dient-li que en lloc de 7 mil euros serien 15.000 €.  
Els afectats després de pensar-ho molt han decidit no aceptar la nova proposta.

S’ha redactat un tríptic que és una heina de treball d’informació. Explica que és la solidaritat a la PAH, que és un moviment ciutadà constituit al febrero de 2009, apartidista, pacifista. Dóna agraiment als ciutadans de Sta. Coloma pel seu suport i solidaritat.

Demà a les 19,30 h. es celebrarà el sopar de Nadal; es demana que cadascú porti menjar per compartir-ho amb tothom.

SI ES POT, PERÒ NO VOLEN!!! 


=======================



Como siempre la asamblea de hoy ha comenzado la introducción, explicando, que esla PAH!! 
 
La PAH nos enseña a tener coraje y dignidad, a no sentirnos culpables de nuestra situación económica por no tener trabajo.
La mesa de trabajo de Bankia nos ha comunicado cuatro daciones en pago. Hay un caso de un afectado de CX que le dijeron que le dejabanuna deuda de 7 mileuros y le hanllamado diciéndole que ahora en lugar de 7 mil euros serían 15.000
Los afectados después de pensarlo mucho han decidido no aceptar la nueva propuesta.

Se ha redactado un tríptico que es una herramienta de trabajo y de información. Explica la solidaridad de la PAH siendo un movimientociudadano constituido en febrero de 2009, apartidista y pacifista. Agradeciendo a todos los ciudadanos de Sta. Coloma su apoyo y solidaridad.

Mañana a las 19,30 h. se celebrará la cena de Navidad; se pide que cada uno lleve algo de comida, para compartirlo entre todos. 


SI SE PUEDE, PERO NO QUIEREN!!!