dijous, 16 de gener del 2014

ASSEMBLEA SETMANAL DE LA PAH - GRAMENET / ASAMBLEA SEMANAL DE LA PAH – GRAMENET

Moment de començar l'acció / Momento de empezar la acción



Avui hem dut a terme una important acció a l’entitat financera BANKIA, a 35 municipis de Catalunya  bloquejant 50 oficines, degut a les reiterades negatives a dur a bon port les negociacions engegades fa mesos i continuament anul·lant acords. S’ha conseguit parlar amb delegats per tornar a estudiar les diferents situacions dels afectats. Com a detall anecdòtic, alhora de marxar de l’oficina els interlocutors de la PAH s’han trobat amb la porta d’entrada tancada i no els deixaven sortit. Han hagut de trucar als Mossos d’Esquadra dient-lis que els havíen segrestat. Al final,s’arreglat tot però és ridícul!!!

Amb una bona assistència i 8 casos nous ha començat l’assemblea. La problemática sempre és la mateixa: atur i manca de qualsevol ingrés per poder fer front al pagament de la hipoteca.

Properament farem una reunió amb els afectats d’una entitat que no donen cap solución als problemas de les famílies. Enviarem les queixes per escrit i si en deu díes no contesten haurem de ser per contundents, malauradament!

Demà a les 19,30 h. tenim l’exposició amb fotografíes i escrits de la historia de la PAH nostra amb persones que explicaran la seva experiència del què ha estat la PAH per a elles. Farem, també, un pica-pica. La nostra intenció és portar aquesta exposició a diferents instituts de la ciutat perque puguin conèixer la PAH.

Una companya ens comunica que el dia 22 de gener es celebra el judici per cláusules abusives i necesita que li fem costat. Hem d’estar al jutjat a les 11,30 h.

El proper dissabte, día 25, a les 11 h. en l’Ateneu es fa un taller sobre el famós IRPH, que és un dels indicadors que utilitzen les entitats financeres per actualitzar el tipus d’interès de les hipoteques.

SI QUE PODEM PERQUÈ VOLEM!!!!

================================


Hoy hemos llevado a cabo una importante acción en la entidad financiera BANKIA, a 35 municipios de Cataluña bloqueando50 oficinas, debido a las reiteradasnegativas para llevar a buen puerto las negociaciones iniciadas hace meses y continuamente anulando acuerdos. Se ha conseguido hablar con delegados para volver a estudiar las diferentes situaciones de los afectados. Como detalle anecdótico, al marchar dela oficina los interlocutores de la PAH, se han encontrado con la puerta de entrada cerraday no los dejaban salir.Han tenido que llamar a los Mossos d’Esquadra explicándoles que loshabían secuestrado. Al final, se ha arregla todo, pero es ridículo!


 Con una buena asistencia y 8 casos nuevos ha comenzado la asamblea. La problemática siempre es la misma: paro y falta de cualquier ingreso para poder hacer frente al pago de la hipoteca.

Próximamente haremos una reunión con losafectados de una entidad que no dan ninguna solucióna los problemas de las familias. Enviaremos las quejaspor escrito y si en diez días no contestantendremos que ser contundentes, desgraciadamente!

Mañana a las 19,30 h. tenemos la exposición con fotografías y escritos de la historia de la PAH nuestracon personas que explicarán su experiencia de lo que ha sido laPAH para ellas. Haremostambién un picoteo. Nuestra intención es llevar esta exposición a diferentes institutos de la ciudad para que puedan conocer la PAH.

Una compañera nos comunica que el día 22 de enero se celebra el juicio por cláusulas abusivas ynecesita que leapoyemos. Debemos estar en el juzgado a las 11,30 h.

El próximo sábado, día 25, a las 11 h. enel Ateneo se hace un taller sobre el famoso IRPH, que es uno de los indicadores que utilizan las entidades financieras para actualizar el tipo de interés de las hipotecas.

                           SI QUE PODEMOS PORQUE QUEREMOS!!!