dijous, 20 de febrer del 2014

Assemblea d’avui de la PAHV - GRAMENET / Asamblea de hoy de la PAHV - GRAMENET



A lareunió d'avui, han assistit 80 persones dels quals 6 eren persones que assistien a l'assemblea per primera vegada. Han explicat la seva problemàtica particular i laPAH els assessora sobre els passos que s'han de seguir per demanar la dació enpagament, condonació de deute, quina és la situació de cada un, els passos a seguir, etc.
La nostra companya Ester ha firmat la DACIÓ EN PAGAMENT TOTAL i el lloguer social amb CX. Felicitats!
Us convoquem per el proper dia 27 a les 11,30 h. als Jutjats de Sta. Coloma pel judici de cláusules abusives contra Bankia.
Des de que tenim l’exposició fotogràfica de la PAH, han passat 150 alumnes de diferents instituts per veure-la. Avui s’ha llegit una carta molt emotiva escrita per una alumna fent reflexió sobre el què li ha semblat la plataforma. Els assistents l’han aplaudida.
S’han presentat a 66 ajuntaments de Catalunya MOCIONS perquè es multi als bancs que tenen pisos buits tancats des de més de dos anys. Us farem un control, no us preocupeu! Assenyalarem els pisos buits amb engantxines a les portes i a les escales!!
Es farà una nova ILP a nivell de tota Catalunya. Es necessiten 50.000 signatures. Començarem a recollir-les en el mes de juny fins octubre 2014.
S’està treballant intensament amb les disfresses per celebrar el Carnaval d’aquest any. Tindrem, fins i tot, una coreografia! Volem que participi molta gent.


NO PODREU, NOSALTRES SOM MÉS!!!

====================================

En la reunión de hoy, han asistido 80 personas de las cuales 6 eran personas queasistían a la asamblea por primera vez. Han explicado su problemática particulary la PAH les asesora sobre los pasos a seguir para solicitar la dación en pago, condonaciónde deuda, cuál es la situación de cada uno, los pasos a seguir, etc.

Nuestra compañera Ester ha firmado la DACIÓN EN PAGO TOTAL y el alquiler social con CX. Felicidades!
Os convocamos para el próximo día 27 a las 11,30 h. en el Juzgado de Sta. Coloma para el juicio de clausulas abusivas contra Bankia.
Desde que tenemos la exposición fotográficade la PAH, han pasado150 alumnos de diferentes institutospara verla. Hoy se ha leído una carta muy emotivaescrita por una alumna haciendo reflexión sobre lo que le ha parecido la plataforma. Los asistentes la han aplaudido.
Se han presentado en 66ayuntamientos de Cataluña MOCIONESpara que se multe a los bancos que tienen pisos vacíos cerrados desde más de dos años. Os haremos un control, no os preocupeis!Señalaremos los pisos vacios con pegatinas en las puertas y en las escaleras!
Se hará unanueva ILP a nivel de toda Cataluña. Se necesitan50.000 firmas. Comenzaremos a recogerlas en el mes dejunio hasta octubre 2014.
Se está trabajando intensamente con los disfraces para celebrar el Carnaval de este año. Tendremos, incluso, unacoreografía! Queremos que participe muchagente.


NO PODREIS, NOSOTROS SOMOS MÁS!!!