divendres, 18 d’abril del 2014

REUNIÓ SETMANAL DE LA PAHV D’AHIR DIJOUS / REUNIÓN SEMANAL DE LA PAHV DE AYER JUEVES

30 Persones i la resta fent manualitats / 30 Personas y el resto haciendo manualidades







Poca assistència a causa de les vacances de Setmana Santa. Però vam seguir la trajectoria de sempre, presentación de la PAHV, i donar resposta a les diferents preguntas dels casos nous.
S’està preparant la Diada de Sant Jordi. Tindrem una parada a la plaça de la Vila, vendrem samarretes, punts de llibres, xapes, el llibre d’Ada Colau, guies. Tenim voluntaris apuntats per estar a la parada a diferents hores.
Es va parlar de la propera manifestació del primer de maig –dia del traballador- que a Santa Coloma la farem el dia 30 d’aquest mes i el dia 1 de maig es farà a Barcelona.
Poques novetats hi ha degut a aquesta semana especial pero el que si vaig poder veure les ganes de tots de fer coses, acciones i el que convingui, sempre en pau i res de violencia, com sempre!!!

============================================

Poca asistencia debido a las vacaciones de Semana Santa. Pero seguimos la trayectoria de siempre, presentación de la PAHV, y dar respuesta a las diferentes preguntas de loscasos nuevos.
Se está preparando la Diada de Sant Jordi. Tendremos una parada en la plaza de la Villa, venderemos camisetas, puntosde libros, chapas, el libro de Ada Colau, guías. Tenemos voluntarios apuntadospara estar en la parada a diferentes horas.
Se habló de la próxima manifestación delprimero de mayo-día del Trabajador-que en Santa Coloma la haremos el día 30 de este mes y el día 1 de mayo se hará en Barcelona.
Pocas novedades hay debido a esta semana especialpero lo que si pude ver son las ganas de todosde hacer cosas, acciones y lo que convenga, siempreen paz y nadade violencia, como siempre!!!



Tallant floretes / recortando florecitas

                                                            En plena tasca / En plena faena

Hem fet moltíssimes / Hemos hecho muchísimas!



Los más mejores!!