divendres, 5 de setembre del 2014

ASSEMBLEA CELEBRADA AHIR A LA PAHV / ASAMBLEA CELEBRADA AYER DE LA PAHV



40 persones i 7 casos nous / 40 personas y 7 casos nuevos




Després de la presentació de rigor del què és la PAHV hem passat a donar la informació als presents nous afectats per la hipoteca de casa seva. La problemática sempre és la mateixa: manca de treball i manca de ingressos. Son persones amb angoixa, incertesa, amb moltísimes dificultats per tirar endavant el dia a dia. Els hem informat del què han de fer, no tenir por, que entre tots sortirem endavant. La Pahv és solidaritat!

No és necessari que us recordem que aquesta tarda a les 18 h. hem de estar tots a l'Ateneu. Sortirem tots junts per fer un "cercabancs", hem de ser molts, perque així vegin que no ens oblidem d'ells, sempre, sempre de manera pacífica, alegra i festiva. La PAHV col·labora amb les FESTES ALTERNATIVES de Sta. Coloma.  Possarem una paredeta nostra perque les persones que ho desitgin puguin compar las samarretes, guies de la PAH, etc.


================================================

Tras la presentación de rigor de lo que es la PAHV hemos pasado a dar la información a lospresentes nuevos afectados por la hipoteca de su casa. La problemática siemprees la misma: falta de trabajo y falta de ingresos. Sonpersonas con angustia, incertidumbre, con muchísimas dificultades para sacar adelante el día a día. Los hemos informado de lo que tienen que hacer, no tener miedo, que entre todos saldremosadelante. La Pahves solidaridad!

No es necesario que os recordamos que esta tardea las 18 h. debemos estar todos en el Ateneo. Saldremos todos juntos para hacer un "cercabancs", debemos ser muchos, porque así vean que no nos olvidemos de ellos, siempre, siempre de manera pacífica, alegre y festiva. La PAHV colabora con las FIESTAS ALTERNATIVAS de Sta. Coloma. Pondremosuna paradita nuestraporque las personasque lo deseen puedan compar las camisetas, guías de la PAH, etc





F E S T E S        A L T E R N A T I V E S