divendres, 19 de setembre del 2014

ASSEMBLEA SETMANAL DE LA PAHV-GRAMENET / ASAMBLEA SEMANAL DE LA PAHV-GRAMENET



Unes 40 persones i sis casos nous / Unas 40 personas y seis casos nuevos 



Amb una bona assistència de públic i amb nomès sis casos nous, es va desenvolupar amb normalitat la reunió d’ahir. La presentació de la PAH ha estat a càrrec d’un company i que ha estat molt aplaudit. La problemàtica és la mateixa de sempre: la manca de treball i quasi cap ingrès!
Demà dissabte a les 8,30 h. en el metro de Sta. Coloma (L-1) per anar a la trobada de PAH’s Catalanes que es farà a Terrassa.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 



Con una buena asistencia de público y con sólo seis casos nuevos, se desarrolló con normalidadla reunión de ayer. La presentación de la PAH ha estado a cargo de un compañero y que ha sido muy aplaudido. . La problemática es la misma de siempre: la falta de trabajo y casi ningún ingreso!
Mañana sábado a las 8,30 h en el metro de Sta. Coloma (L-1) para ir a la reunión de las PAH’s Catalanes a Terrassa.



 -----------------------------------------------------------------------






Acció realitzada el dia 17, en els jutjats de Santa Coloma, donant el tret de sortida a aquesta campanya per defensar el nostre dreta l'habitatge, sabent que el TJUE ens dóna la raó, i davant els pegatslegals del govern del PP. Lliurem documentacióde les personesafectades. Volem donar una resposta contundent a aquesta presa de pèl del govern del PP que persisteixen la continuació de la vulneracióde drets humans per seguir protegint els seus amics els banquers.


Acción realizada el día 17, en los Juzgados de Santa Coloma, dando el pistoletazo de salida a esta campaña para defender nuestro derecho a la vivienda, sabiendo que el TJUE nos da la razón, y frente a los parches legales del gobierno del PP. Entregamos documentación de las personas afectadas. Queremos dar una respuesta contundente a esta tomadura de pelo del gobierno del PP que persiste en la continuación de la vulneración de DDHH para seguir protegiendo a sus amigos los banqueros.


=========================================================================


A T E N C I Ó!!!


COMUNICAT PLATAFORMA AFECTATS HIPOTECA
 
Ens ha arribat per diferents vies que a la zonade Fondo ila zona de Montigalà, hi ha diverses persones demanant col · laboració monetària per la PAH, vestits amb les nostres samarretes verdes.
 
Des de les PAH STA. COLOMA i BADALONAcomunicar que no tenim absolutament res a veureamb aquestes persones, que la PAH NOESTÀ FENT CAPRECOL·LECTA NI RESPER L'ESTIL.
 
Si veieu aaquestes persones, fer-nos ho saber, ja que possiblement sigui una estafa.
gràcies
 
PAH STA COLOMAI BADALONA




COMUNICADO PLATAFORMA AFECTADOS HIPOTECA

Nos ha llega por diferentes vías que en la zona de Fondo y la zona de Montigalà, hay varias personas pidiendo colaboración monetaria para la PAH, vestidos con nuestras camisetas verdes.

Desde PAH STA. COLOMA y BADALONA comunicar que no tenemos absolutamente nada que ver con estas personas, que la PAH NO ESTÁ HACIENDO NINGUNA RECOLECTA NI NADA POR EL ESTILO.

Si veis a estas personas, hacernoslo saber, ya que posiblemente sea una estafa.

Gracias

PAH STA COLOMA Y BADALONA
 





 





dimarts, 16 de setembre del 2014

DEMÀ ALS JUTJATS DE SANTA COLOMA / MAÑANA A LOS JUZGADOS DE SANTA COLOMA






¡¡ATENCIÓ!!

DIMECRES 17 DE SETEMBRE A LES 11 H. ALS JUTJATS DE SANTA COLOMA DE GRAMENET. 

Es tracta d´una Acció d´àmbit estatal, per protestar per la modificació de la Llei hipotecària que acaba de fer el Congrés, que és una pirueta que serveix per ben poc....
Algúns aniran a l´Ateneu a buscar les pancartes de la PAHV-GRAMENET i altres directament als Jutjats a les 11h. portant  l'escrit que llegirem davant dels Jutjats i deixarem una còpia.



 
 ¡¡ATENCIÓN!!
MIÉRCOLES 17 DE SEPTIEMBRE A LAS 11 H. EN LOS JUZGADOS DE STA. COLOMA

Se trata de una Acción de ámbito estatal, para protestar por la modificación de la Ley hipotecaria que acaba de hacer el Congreso, que es una pirueta que sirve para bien poco ....  
Algunos irán al Ateneo a buscar las pancartas de la PAHV-GRAMENET y otros directamente a los Juzgados a las 11h. llevando el escrito que vamos a leer ante los Juzgados y dejaremos una copia.



================================================================




















diumenge, 14 de setembre del 2014

CAL ATURAR EL DESNONAMENT DE DEMÀ / ES NECESARIO PARAR EL DESAHUCIO DE MAÑANA



AQUESTA FAMÍLIA ENS NECESSITA!!!

ESTA FAMÍLIA NOS NECESITA!!!













SI ES POT PERÒ NO VOLEN!!!    /   SI SE PUEDE PERO NO QUIEREN!!!!


divendres, 5 de setembre del 2014

ASSEMBLEA CELEBRADA AHIR A LA PAHV / ASAMBLEA CELEBRADA AYER DE LA PAHV



40 persones i 7 casos nous / 40 personas y 7 casos nuevos




Després de la presentació de rigor del què és la PAHV hem passat a donar la informació als presents nous afectats per la hipoteca de casa seva. La problemática sempre és la mateixa: manca de treball i manca de ingressos. Son persones amb angoixa, incertesa, amb moltísimes dificultats per tirar endavant el dia a dia. Els hem informat del què han de fer, no tenir por, que entre tots sortirem endavant. La Pahv és solidaritat!

No és necessari que us recordem que aquesta tarda a les 18 h. hem de estar tots a l'Ateneu. Sortirem tots junts per fer un "cercabancs", hem de ser molts, perque així vegin que no ens oblidem d'ells, sempre, sempre de manera pacífica, alegra i festiva. La PAHV col·labora amb les FESTES ALTERNATIVES de Sta. Coloma.  Possarem una paredeta nostra perque les persones que ho desitgin puguin compar las samarretes, guies de la PAH, etc.


================================================

Tras la presentación de rigor de lo que es la PAHV hemos pasado a dar la información a lospresentes nuevos afectados por la hipoteca de su casa. La problemática siemprees la misma: falta de trabajo y falta de ingresos. Sonpersonas con angustia, incertidumbre, con muchísimas dificultades para sacar adelante el día a día. Los hemos informado de lo que tienen que hacer, no tener miedo, que entre todos saldremosadelante. La Pahves solidaridad!

No es necesario que os recordamos que esta tardea las 18 h. debemos estar todos en el Ateneo. Saldremos todos juntos para hacer un "cercabancs", debemos ser muchos, porque así vean que no nos olvidemos de ellos, siempre, siempre de manera pacífica, alegre y festiva. La PAHV colabora con las FIESTAS ALTERNATIVAS de Sta. Coloma. Pondremosuna paradita nuestraporque las personasque lo deseen puedan compar las camisetas, guías de la PAH, etc





F E S T E S        A L T E R N A T I V E S

















divendres, 1 d’agost del 2014

ASSEMBLEA D’AHIR DIJOUS de la PAHV / ASAMBLEA DE AYER JUEVES de la PAHV



A PESAR DE LA CALOR BUENA ASISTENCIA!








MENTRES EL PARES ESTAN A LA REUNIÓ LA NANI ENTRETEN ALS NENS/MIENTRAS LOS PADRES ESTÁN EN LA REUNIÓN LA NANI ENTRETIENE A LOS NIÑOS!





Amb una bona assistència de públic i amb nomès quatre casos nous, es va desenvolupar amb normalitat la reunió d’ahir. Se'ls ha donat complidainformació de la documentació quehan de presentar els seus bancs per demanar la dació en pagament, demanar la justíciagratuïta, accions en bancs, etc. Hem tingut una dació en pagament + lloguer social.

Recordar als interessats que poden passar per l’ajuntament (2a planta) a buscar la sol·licitud per gaudir de l’Esplai d’agost pels infants fins els 14 anys.

Les persones que ja els han subhastat la vivenda estan reben por part de CX una carta que els hi reclama el deute més les costes judicials. Es tractarà el tema per setembre.

AGOST: els dies 7 i 28 (dijous) hi haurà un grup reduït de persones que atendran a les  que tinguin alguna urgència o necessitin alguna informació. Les setmanes centrals, el local Júlia Romera romandrà tancat PER VACANCES.

 ENS VEIEM EL PROPER 4 DE SETEMBRE -dijous-!
================================================



Con buena asistencia de público y con solo cuatro casos nuevos, se desarrolló con normalidad la reunión de ayer. Se les dió cumplida información de la documentación que deben presentar a sus bancos para pedir la dación en pago, pedir la justicia gratuita, acciones en bancos, etc. Hemos tenido una dación en pago + alquiler social.

Recordar a los interesados que pueden pasar por el ayuntamiento (2a planta) a buscar la solicitud para disfrutar del Esplai de Agosto para los niños hasta los 14 años.

Las personas que ya les han subastado la vivienda están recibiendo por parte de CX una carta reclamándoles la deuda más las costas judiciales. Se tratará el tema en septiembre.

AGOSTO: los días 7 y 28 (jueves) habrá un grupo reducido de personas que atenderán a las que tengan alguna urgencia o necesiten alguna información. Las semanas centrales, el local de Júlia Romera permenacerá cerrado por VACACIONES.


                 NOS VEMOS EL PRÓXIMO DIA 4 DE SEPTIEMBRE -jueves-!