diumenge, 7 de juliol del 2013

Carta basada en la meva experiència personal / Carta basada en mi experiencia personal

Avui el bloc de la PAHV-GRAMENE obre una pagina molt especial per a totes les persones que desitgin i vulguin deixar la seva experiència o testimoni, sobre aquest període de la seva vida que els ha tocat viure i el sofriment que estan o han patit arran de no poder pagar el seu habitatge.


(Tenim autorització de l'autora de la carta per fer-publica)

Amb aquesta pàgina especialment la PAHV-G. només pretén que tant sofriment, té ulls i cara, són éssers humans i que aquest mal a tantes persones, aquesta produït per les entitats financeres, amb el suport d'alguns partits polítics i el silenci d'altres.


=================


Hoy el blog de la PAHV-GRAMENE abre una pagina muy especial para todas las personas que deseen y quieran dejar su experiencia o testimonio, sobre este periodo de su vida que les ha tocado vivir y el sufrimiento que están o han padecido a raíz de no poder pagar su vivienda.

(Tenemos autorización de la autora de la carta para hacerla publica)

Con esta pagina especial la PAHV-G. solo pretende que tanto sufrimiento, tiene ojos y cara, son seres humanos y que este daño a tantas personas, esta producido por las entidades financieras, con el apoyo de algunos partidos políticos y el silencio de otros. 








Et desitgem de tot cor tots els que formem la PAHV-GRAMENET i que hem conegut aquest sofriment, que en aquesta nova etapa que emprens de nou en la teva vida, trobis aquest futur millor, que un dia ja llunyà vas començar a buscar. No oblidis el lema de la PAHV. SI ES POT!!!

================


Te deseamos de todo corazón todos los que formamos la PAHV-GRAMENET y que  hemos conocido ese sufrimiento, que en esta nueva etapa que emprendes de nuevo en tu vida, encuentres ese futuro mejor, que un día ya lejano comenzaste a buscar. No olvides el lema de la PAHV.  SI SE PUEDE!!!!!