diumenge, 21 de juliol del 2013

Vivències personals / Vivencias personales


Pàgina molt especial del Blog de l'PAHV-GRAMENET per a totes les persones que desitgin i vulguin deixar la seva experiència o testimoni, sobre aquest període de la seva vida que els ha tocat viure i el sofriment que estan o han patit arran de no poder pagar la seva habitatge.


Avui de nou una companya de la PAHV-GRAMENET ens explica una mica de la seva vida, una trista història, que com, és habitual en aquest apartat del bloc és, a conseqüència i aquesta produïda per les entitats financeres, amb el suport d'alguns partits polítics i el silenci d'altres.

 ============= 


Pagina muy especial del Blog de la PAHV-GRAMENET para todas las personas que deseen y quieran dejar su experiencia o testimonio, sobre este periodo de su vida que les ha tocado vivir y el sufrimiento que están o han padecido a raíz de no poder pagar su vivienda.

Hoy de nuevo una compañera de la PAHV-GRAMENET nos explica ese periodo de su vida, una triste historia, que como, viene siendo habitual en este apartado del blog es, a consecuencia y esta producida por las entidades financieras, con el apoyo de algunos partidos políticos y el silencio de otros. 

 









Gracias a ti Velería por ser como eres y tener esa fortaleza que has demostrado en momentos tan duros que has tenido que vivir y soportar . Te deseamos todo lo mejor para ti y tu familia. 

Si se Puede!!!