divendres, 14 de març del 2014

REUNIÓ D'AHIR DIJOUS DE LA PAHV-GRAMENET / REUNIÓN DE AYER JUEVES DE LA PAHV-GRAMENET



Tota la nostra solidaritat als companys de la PAHSabadell que porta 12 dies d'ocupació d'una oficina del BBVA a Sabadell, per demanar la condonació d'un deute que afecta també diversos avaladors ial lloguer social per als afectats. S'han reuniten dues ocasions amb els delegats del banc però com que no han arribat a cap acord, ahir van decidir estendre les seves protestes i van arribarfins al mateix cor de Barcelona.


Toda nuestra solidaridad a los compañeros de la la PAH Sabadell que lleva 12 días de ocupación de una oficina del BBVA en Sabadell, para pedir la condonación de una deuda que afecta también a varios avalistas y al alquiler social para los afectados. Se han reunido en dos ocasiones con los delegados del banco pero como no han llegado a ningún acuerdo, ayer decidieron extender sus protestas y llegaron hasta el mismo corazón de Barcelona.



12 dies d'ocupació / 12 dias de ocupación

Oficina de la Rambla


Buen ambiente y mucha fuerza! A por ellos!
 
 

SI ES POT, PERÒ NO VOLEN!!!   /   SI SE PUEDE, PERO NO QUIEREN!!!


================================


A S S E M B L E A   /   A S A M B L E A



Com sempre, molta assistència i 5 casos nous en la reunió d’ahir dijous.

Vam projectar un vídeo de les protestes de la semana passada a CX. Demanem la condonació del deute i un lloguer social pels afectats.

En l’acció d’ahir, van aturar l’activitat de 23 oficines i la central de CX. També vam fer acciones de protesta a les oficines del BBVA.

Una companya de la nostra pah ens va comunicar que els Serveis Socials de Sta. Coloma l’han ajudat a pagar el rebut de l’aigua aportant la documentació requerida.

Naturalment, continuem preparant excursións facultatives per on faci falta.

Seria bo que els que puguem, a casa nostra, fessim cartells amb dibuixets adients per l’ocasió i els puguessim enganxar a on calgui.


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Como siempre, mucha asistencia de público y 5 casos nuevos en la reunión de ayer jueves.

Pasamos un vídeo de las protestas de lasemana pasada en CX. Pedimos la condonación de la deuda y un alquiler social para los afectados.

En la acción de ayer, paramos la actividad de 23 oficinas y la central de CX.  Tambien hicimos acciones de protesta en las oficinas del BBVA.

Una compañera de nuestra pah nos comunicó que los Servicios Sociales de Sta. Coloma la han ayudado a pagar el recibo del agua aportando la documentación requerida.

Naturalmente continuamos preparando excursiones facultativas por donde haga falta.

Estaría bien, los que podamos, en nuestra casa, hiciéramos carteles condibujos adecuados para la ocasión y los pudiésemospegar donde sea necesario.



Cerrada a cal y canto


                             
                   La cua / La cola                                      


oficina carrer Hospital


ULL! que la informació és de la bona!! aprenem!!   / Cuidado! que la información es de la buena!! Aprendemos!


(La ignorància és mare de la por   /   La ignorancia es madre del miedo.)