divendres, 11 de juliol del 2014

ASSEMBLEA SETMANAL I MANIFEST “DE VIDA O MORT” DE 50 JURISTES CONTRA ELS DESNONAMENTS A / ASAMBLEA SEMANAL I MANIFIESTO “DE VIDA O MUERTE” DE 50 JURISTAS CONTRA LOS DESAHUCIOS


6 casos nous / 6 casos nuevos



Presentació de la PAHV a càrrec d’una companya. Ha explicat que cada setmana ens trobem al local social de l’Ateneu popular “Júlia Romera” per fer les diferents reunions.La PAH ajuda i orienta als afectats, mai diu el què ha de fer la famíla, ho te que decidir ella mateixa amb la seva família. L'assesorament és col·lectiu, mai individual. 

Ens han informat, les persones que han assistit, la presentación de la ILP Catalana al Parlament. Es demana aturar els desnonaments, lloguer social i no tallar els suministres de gas, llum i aigüa. Ha estat presentada la ILP per les Pah’s Catalanes, l’Aliança contra la Pobresa Energètica i l’Observatori DESC.

Dissabte a les 11 h. al metro FONDO en Sta. Coloma. Reunió urgent PahV Gramenet i PAH Badalona, nomès persones que demanen la CONDONACIÓ DEL DEUTE  (afectats CX)

Aquesta semana hem tingut una DACIO EN PAGAMENT i UNA CONDONACIO DEL DEUTE.

Hem tingut una sorprsa! Bé, 10 sorpreses! 10 dacions anunciades en l’assamblea de Catalunya Caixa en la PAH de Barcelona. No és habitual! Pero esperem que no decaigui. Enhorabona a tots!

===================================================


Presentación De la PAHV a cargo de una compañera. Ha explicado que cada semana nos encontramos en el local social del Ateneo popular "Julia Romera" para hacer las diferentes reuniones. La PAHV ayuda y orienta a los afectados, nunca dice lo que tiene que hacer la famíla, lo tienen que decidir ellos mismos. El asesoramiento es colectivo, nunca individual.

Nos han informado, las personas que hanasistido, la presentaciónde la ILP Catalana en el Parlamento. Se pide parar los desahucios, alquiler social y no cortar los suministros de gas, luz y agua. Ha sido presentada la ILP por las Pah sCatalanas, la Alianza contra la Pobreza Energéticay el Observatorio DESC.

Sábado a las 11 h. el metro FONDO en Sta. Coloma. Reunión urgentePahV Gramenet yPAH Badalona, solo personas que piden la condonación de la deuda (afectados CX)

Esta semana tenemos UNA DACIÓN EN PAGO y una CONDONACION DE DEUDA!

Esta semana hemos tenido una dación en pago y UNA condonación de la deuda.
Hoy nos hemos encontrado con una sorpresa.... que digo una.... 10 sorpresas!!!!!
10 daciones anunciadas en la asamblea de Catalunya Caixa en la PAH de Barcelona.
Algo no muy habitual, pero esperemos que no decaiga.
Nuestra más sincera enhorabuena a todos.