dijous, 17 de juliol del 2014

REUNIÓ ASSEMBLEA D’AVUI DIJOUS / REUNIÓN ASAMBLEA DE HOY JUEVES

40 persones i tres casos nous / 40 personas y tres casos nuevo



Presentació de la PAH per una companya que ja te la dació en pagament sense deute.  

Ens ha visitat una estudiant de la Universitat de Barcelona perquè s’ha constituit un grup de investigació sobre la problemàtica de què com viuen els nens els desnonaments, canvi de domicili, d’escoles, d’amics, etc. Les persones interessades en que els hi facin la entrevista han deixat el telèfon i ja quedaran per un dia i hora per parlar els entrevistadors amb les famílies.

DEMÀ DIVENDRES dia 18 de juliol, a les 9 del matí concentració a la Plaça de la Vila. Es fa una reunió amb l’AJUNTAMENT, la PAHV i la CX, per tratar de les persones que els hi han subastat la vivenda i que demanen la condonació del deute.

EL PRÒXIM DIA 24 DE JULIOL DIJOUS, EXCURSIÓ podeu portar prismàtics, cantimplores, etc. A L’ATENEU JÚLIA ROMERA A LES 9 DEL MATÍ.


======================================================


Presentación de la PAH por una compañera que ya tiene la dación en pago sin deuda.

Nos ha visitado unaestudiante de la Universidad de Barcelona porque se ha constituidoun grupo deinvestigación sobre la problemática de que cómoviven los niños los desahucios, cambio de domicilio, de escuelas, de amigos, etc. Las personas interesadas en que les hagan la entrevistahan dejado el teléfonoy ya quedarán para un día y hora para hablar los entrevistadores con las familias.

MAÑANA VIERNES día 18 de julio, a las 9 de la mañana concentración en la Plaza de la Villa. Se hace una reunión conel AYUNTAMIENTO, la PAHV y la CX, para tratar de las personas que leshan subastado la vivienda y que piden la condonación de la deuda.

EL PRÓXIMO DÍA 24 DE JULIO JUEVES, EXCURSIÓN podeis llevarprismáticos, cantimploras, etc.
EN EL ATENEO JÚLIA ROMERA A LAS 9 DE LA MAÑANA