divendres, 23 de gener del 2015

REUNIÓ D’AHIR A LA PAHV / REUNIÓN DE AYER A LA PAHV






Amb una bona assistència i 6 casos nous ha començat l’assemblea. La problemática sempre és la mateixa: atur i manca de qualsevol ingrés per poder fer front al pagament de la hipoteca.

El proper dia 28 (dimecres) a les 19 h. farem una reunió amb els afectats de tots el bancs (menys BBVA, CX), per estudiar la situació de cadescun.

El dia 29 (diious) a les 8,30 h. a Trinitat Vella, al carrer Ausona, 34 està previst un desnonament, promogut pel Banc Sabadell (Sareb)

Tenim dues psicòlogues que donen suport i orientació a 4 persones, un cop a la semana. Si esteu interessats, cal demanar hora.

S’està preparant una comissió per celebrar el carnestoltes del mes que vé. Disfresses, actuacions, etc.

Continuem recollint signatures per la ILP Catalana.

================================================================

Con una buena asistencia y 6 casos nuevos ha comenzado la asamblea. La problemáticasiempre es la misma: paro y falta de cualquier ingreso para poder hacer frente al pago de la hipoteca.

El próximo día 28 (miércoles) a las 19 h. haremos unareunión con los afectados de todos los bancos(menos BBVA, CX), para estudiar la situación de cada uno.

El día 29 (jueves) a las 8,30 h. en Trinitat Vella, en la calle Ausona, 34 está previsto un desahucio, promovido por el Banco Sabadell (Sareb)

Tenemos dos psicólogas que dan apoyo y orientación a 4personas, una vez a la semana. Si está interesado, hay que pedir hora.

Se está preparando una comisión para celebrar el carnaval del mes que viene. Disfraces,actuaciones, etc.
 
Continuamos recogiendo firmas para la ILP Catalana.