divendres, 25 d’octubre del 2013

ACOMPANYAMENT ALS JUTJATS DE SANTA COLOMA / ACOMPAÑAMIENTO A LOS JUZGADOS DE SANTA COLOMA

Concentració  /  Concentración
En el moment de l'arribada / En el momento de la llegada


Vam acompanyar ahir a Vanesa i a Antonio als jutjats de Santa Coloma per per donar-los suport en el judici que es tenia de celebrar per la denuncia que habíen posat contra el BBVA per les cláusules abusives. 
Es va suspendre el judici perque la parte denunciada no va presentar la documentació demanada per la senyora jutgessa. No sabem si aquest fet es part de l’estratègia del banc o són així d’inútils. Vam tenir una sorpesa molt emotiva. Van acudir als jutjats els alumnes d’una escola amb pancartes fent al·lusió a la situación de l’ensenyament i solidaritzant-se amb la nostra PAH al crit de guerra “SI ES POT”. Gràcies nois!! Això demostra que la nostra lluita contra la injustícia de la llei hipotecaria, un cop més, compta amb el recolzament de la ciutadania.

SI ES POT, PERÒ NO VOLEN!!!


===========================================



Ayer acompañamos a Vanesa y a Antonio en los juagados de Santa Coloma para apoyarles en el juicio que se tenía de celebrar por la denuncia que habían puesto contra el BBVA por cláusulas abusivas. 
Se suspendió el juicio porque la parte denunciada no presentó la documentación requerida por la señora jueza. No sabemos si esto es parte de una estratégia por parte del banco o son así de inútiles. Tuvimos una sorpresa muy emotiva. Acudieron a los juzgados los alumnos de una escuela con pancartas haciendo alusión a la situación de la enseñanza y solidarizándose con nuestra PAH al grito de guerra de “SI SE PUEDE”.Gracias chicos!! Eso demuestra que nuestra lucha contra la injusticia de la ley hipotecaria, una vez más, cuenta con el apoyo de la ciudadanía.


SI SE PUEDE, PERO NO QUIEREN!!!