divendres, 25 d’octubre del 2013

ASSEMBLEA D’AHIR DE LA PAH GRAMANET / ASAMBLEA DE AYER DE LA PAH GRAMENET



                        


Amb una bona assistència de públic i amb nomès tres casos nous, es va desenvolupar amb normalitat la reunió d’ahir. 

Vam pasar el video de la paella que es va fer en el mes de juny passat perque habien persones que no el van veure en el seu momento. El casos nous van exposar la seva problemática i se’ls va donar la información necessària.
Es va recordar que el proper dissabte i diumenge es celebra a l’antiga fàbrica “Fabra i Coats” la fira de l’economia solidaria. La PAH tindrà un stand per donar-nos a conèixer i per vendre samarretes, xapes, etc.
També en el mateix dissabte, a Sabadell, tindrà lloc la trobada dels Delegats de les diferents PAH’s per unificar criteris,  futures acciones i negociacions en els bancs.
El diumenge dia 27 a Granollers es farà una conferencia amb l’advocat de la PAH de Madrid, Rafael Mayoral i l’economista Sr. Cisneros.
El dia 7 del mes que vé, hi ha un desnonament peró donarem més información el proper dijous i haurem de fer una acció en la Caja de Badajoz situada en la Rbla. Sant Sebastià, ja que la nostra companya Gladys va ser maltractada per la directora d’aquesta oficina que la va obligar a treure’s la samarreta que portava posada de la PAH. Ens veurem la cara, senyora directora!.


ESTEM EN LLUITA, NO PAREM!!!


===========================================


Con una buena asistencia de público y con solo tres nuevos casos, se desarrolló con normalidad la reunión de ayer. 

Se hizo un pase del video de la paella que se hizo en el mes de Junio pasado porque habían personas que no lo vieron en su momento. Los casos nuevos expusieron su problemática y se les dio la información necesaria.
Se recordó que el próximo sábado y domingo se celebra a la antigua fábrica “Fabra i Coats” la feria de la economía solidaria. La PAH contará con un stand para darse a conocer y vender camisetas, chapas, etc.
También el sábado a Sabadell, tendrá lugar el encuentro de Delegados de diferentes PAH’s para unificar criterios, futuras acciones y negociaciones con los bancos.
El domingo día 27 en Granollers se hará una conferencia con la asistencia del abogado de la PAH de Madrid, Rafael Mayoral y el economista Sr. Cisneros.
El día 7 del mes que viene, hay un desahucio pero daremos más información el próximo jueves y habremos de hacer una acción en la Caja de Badajoz, situada en la Rbla. Sant Sebastià, ya que nuestra compañera Gladys fue maltractada por la directora de esta oficina, obligándola a sacarse la camiseta que llevaba puesta de la PAH. Nos veremos la cara, señora directora!!!


ESTAMOS EN LUCHA, NO PARAMOS!!!



Un moment de l'assemblea d'ahir   /   Un momento de la asamblea de ayer



Si es pot!!  /    Si se puede!!