dimecres, 16 d’octubre del 2013

EL TRIBUNAL D'ESTRASBURG ATURA EL DESNONAMENT DE SALT / EL TRIBUNAL DE ESTRASBURGO PARALIZA EL DESALOJO DE SALT


Un dia històric i ple d'emocions a la PAH, el tribunal d'Estrasburg a parat el desnonament de Salt.

El desallotjament del bloc de pisos ocupat de Salt (Gironès), que havia de començar a les nou del matí, ha quedat aturat, si més no fins el 29 d'octubre, per ordre del Tribunal Europeu dels Drets Humans. A primera hora del matí, el Tribunal d'Estrasburg ha emès aquesta ordre, responent a un recurs presentat pels advocats de les famílies desnonades, que havien denunciat la deixadesa del govern espanyol a l'hora de donar una solució a les famílies afectades. Ara el govern espanyol té temps fins el 24 d'octubre per a explicar com pensa atendre aquestes famílies.

https://thumbp3-ir2.thumb.mail.yahoo.com/tn?sid=3744423796&mid=AK0o5C4AAA8OUl4%2BMwAAAMFsmUU&midoffset=2_0_0_1_3786523&partid=2&f=1717&fid=Inbox&w=915&h=528
Els bombers amb la PAH    /   Los bomberos con la PAH
  L'emoció, l'eufòria i els crits s'han desfermat entre el miler de persones vingudes d'arreu per recolzar les famílies que viuen al bloc. El tribunal sosté que fer-les fora seria una infracció d'un dret internacional com és el de l'habitatge. L'Estat té ara vuit dies per acreditar que ha adoptat mesures per garantir-lo.

crescuts estem!!!

Si es pot!!


Foto: EL DESPERTAR DEL BLOC DE SALT....Y VIENE MAS GENTE....SI SE PUEDE

Un dia historico y lleno de emociones en la PAH, el tribunal de Estrasburgo a parado el desahucio de Salt.

El desalojo del bloque de pisos ocupado de Salt (Girona), que debía comenzar a las nueve de la mañana, ha quedado parado, por lo menos hasta el 29 de octubre, por orden del Tribunal Europeo de los Derechos Humanos. A primera hora de la mañana, el Tribunal de Estrasburgo ha emitido esta orden, respondiendo a un recurso presentado por los abogados de las familias desahuciadas, que habían denunciado la dejadez del Gobierno a la hora de dar una solución a las familias afectadas. Ahora el gobierno español tiene hasta el 24 de octubre para explicar cómo piensa atender estas familias.
 Foto

La emoción, la euforia y los gritos se han desatado entre el millar de personas venidas de todas partes para apoyar a las familias que viven en el bloque. El tribunal sostiene que hacerlas fuera sería una infracción de un derecho internacional como es el de la vivienda. El Estado tiene ahora ocho días para acreditar que ha adoptado medidas para garantizarlo.


crecidos estamos!!

 Si Se Puede!!