dimarts, 5 de novembre del 2013

ACCIÓ A LA GENERALITAT PERQUE ES DONI SOLUCIONS AL BLOC DE SALT / ACCIÓN A LA GENERALITAT PARA QUE DE SOLUCIÓN AL BLOQUE DE SALT

Explicacions de Pau sobre la resposta del govern de l'estat /Explicaciones de Pau sobre la respuesta del gobierno del estado
Cap al Palau de la Generalitat / Hacia el Palau de la Generalitat
Arribada a la Generalitat / LLegada a la Generalitat
Atenent als mitjans / Atendiendo a los medios
Muntatge de les casetes de paper / Montaje de lascasitas de papel


A les 10,30 concentració de diferents PAH’s a la Plaça de la Catedral per explicar l’acció que es porteria a terme a la Generalitat. L’estat español ha dit al Tribunal Europeu que s’ha de desallotjar enseguida a les persones del bloc de la Sareb de Salt perquè no és de interés nacional i que altres llocs de l’estat poden fer igual i que les persones que han ocupat el bloc és en revenja perque no es posen d’acord amb els bancs. Aquestes explicacions SON TOTALMENT FALSES. L’estat español està en la seva línea de MENTIR, MENTIR i MENTIR!!! Demanem a la Generalitat que s’impliqui i trobi soluciones a la problemática de les families.
Han vingut molts mitjans de comunicación i després de les explicacions dels representants de la PAH de Girona han fet una petita roda de premsa.

SOM EL VOSTRE PITJOR MAL SON!!!   SEGUIREM I SEGUIREM LLUITANT!!!

======================================

A las 10,30 concentración de diferentes PAH sen la Plaza de la Catedral para explicar la acción que se llevará a cabo en la Generalitat. El estado españolha dicho al Tribunal Europeo que se debe desalojar enseguida a las personasdel bloque de la Sareb de Salt porque no es deinterés nacional y que otros lugares del estado pueden hacer igual y que las personas que han ocupado el bloque es en venganza porque no se ponen de acuerdo con los bancos. Estas explicaciones son totalmente falsas. El estado español estáen su línea de MENTIR, MENTIR y MENTIR! Pedimos a la Generalitat que se implique y encuentre soluciones para la problemàtica de las famílias.
Han venido muchos medios de comunicación y después de las explicaciones de los representantes de la PAH de Girona han dado una pequeña rueda de prensa.

SOMOS VUESTRA PEOR PESADILLA!!!! SEGUIREMOS Y SEGUIREMOS LUCHANDO!!!