dijous, 28 de novembre del 2013

Assemblea de la PAHV - GRAMENET / Asamblea de la PAHV - GRAMENET



A lareunió d'avui, han assistit 70 persones dels quals 11 eren persones que assistien a l'assemblea per primera vegada.  

Han explicat la seva problemàtica particular i laPAH els assessora sobre els passos que s'han de seguir per demanar la dació enpagament, condonació de deute, quina és la situació de cada un, els passos a seguir, etc.
S’ha explicat com va anar l’acció de “sabates contra la banca” a la qual van assistir un bon grup de companys amb molt d‘entusiasme.  De passada es va arribar al barri de Singuerlín per fer una acció de protesta a CX per no voler atendre una companya amb el problema de la seva hipoteca en aquesta entitat, havia demanat diverses vegades la dació en pagament per no tenir cap tipus d'ingrés i no era degudament atesa. Aquest dia si es va poder parlar amb la directora de l'oficina i es va demanar de nou la dació en pagament per a la afectada.Dijeron que ja donarien alguna contestació al dia següent i així ha estat. Li van atramitar la dació en pagament esperem que li sigui concedida!! Si no hi ha pressió no hi reacció!

* El proper día 20 de desembre 2013 es farà el sopar de Nadal i els que vulguin anar al sopar han de portar fet plats típics de la terra de cadascun.

* El consulat d’Ecuador ha firmat un conveni amb la PAH de Barcelona de col·laboració mútua.

* Es pensa en fer xerrades a diferents col·legis i instituts de Sta. Coloma per fer arribar la tasca de la PAH i que ens coneguin, explicar la problemàtica de les persones que no poden fer front a les seves hipoteques.


==========================================


En la reunión de hoy, han asistido 70 personas de los cuales 11 eran personas que asistían a la asamblea por primera vez

Han explicado su problemática particular y la PAH les asesora sobre los pasos a seguir para solicitar la dación en pago, condonación de deuda, cuál es la situación de cada uno, los pasos a seguir, etc.
Se ha explicado cómo fue la acción de "zapatos contra la banca" a la que asistieron un buen grupo de compañeros con mucho entusiasmo. De paso se llegó al barrio de Singuerlín para hacer una acción de protesta en CX por no querer atender a una compañera con el problema de su hipoteca en esta entidad, había pedido varias veces la dación en pago por no tener ningún tipo de ingreso y no era debidamente atendida. Este dia si se pudo hablar con la directora de la oficina y se pidio de nuevo la dación en pago para la afectada.Dijeron que ya darian alguna contestación al día siguiente y así ha sido. Le van atramitar la dación en pago esperamos que le sea concedida!! Si no hay presión no hay reacción.!

* El próximo día20 de diciembre de 2013se hará la cena deNavidad y los que quieran ir a la cena deben llevar platostípicos de la tierra de cada uno.

* El consuladode Ecuador ha firmado un convenio con la PAH de Barcelonade colaboración mutua.

* Se piensa en hacercharlas en diferentes colegios e institutos de Santa. Colomapara hacer llegar la labor de la PAH y que nos conozcan, explicar la problemática de laspersonas que nopueden hacer frente a sus hipotecas.