diumenge, 24 de novembre del 2013

Milers de persones es manifesten a Barcelona “contra els pressupostos antisocials” / Miles de personas se manifiestan en Barcelona "contra los presupuestos antisociales"

Us avisem, no jugueu amb foc/Os avisamos, no jugueis con fuego
Els nostres de la PAH Sta.Coloma/Los nuestros de la PAH Sta.Coloma



Diversos milers de persones s'han manifestat des de poc abans de les 12:30 hores d'aquest diumenge pel centre de Barcelona en contra de l'austeritat i les noves retallades, “contra els pressupostos antisocials”, tant els espanyols com els catalans, però també contra la reforma de les pensions i la reforma laboral.

Crits i lemes a favor d'una nova vaga general, que es jutgi representants dels bancs i altres, com “Ens estan enfonsant el país”, són corejades per part dels participants, molts d'ells membres dels sindicats, veïns de barris barcelonins i iaioflautes.

Es preveu que les protestes culminin el 4 de desembre amb una altra concentració davant les portes del Parlament, a Barcelona, i davant les delegacions de la Generalitat i diferents ajuntaments, en contra dels pressupostos per a 2014.
(resum diari Avui)


                        la ciutadania pren el carrer!!!


                                     ============================================



Varios miles de personas se han manifestado desde poco antes de las 12:30 horas de este domingo por el centro de Barcelona en contra de la austeridad y los nuevos recortes, "contra los presupuestos antisociales", tanto los españoles como los catalanes , pero también contra la reforma de las pensiones y la reforma laboral.

Gritos y lemas a favor de una nueva huelga general, que se juzgue representantes de los bancos y otras, como "Nos están hundiendo el país", son coreadas por parte de los participantes, muchos de ellos miembros de los sindicatos, vecinos de barrios barceloneses y iaioflautas.
 
Se prevé que las protestas culminen el 4 de diciembre con otra concentración ante las puertas del Parlamento, en Barcelona, y ante las delegaciones de la Generalitat y diferentes ayuntamientos, en contra de los presupuestos para 2014.
(resum diari Avui)


la ciudadanía toma la calle!!!