dimecres, 13 de novembre del 2013

Cercavila reivindicatiu per al parc de Can Zam / Pasacalles reivindicativo para el parque de Can Zam



Convocats per la Plataforma Serra de Marina i Can Zam i amb el recolzament de la plataforma d'afectat per les hipoteques i la habitatge.

Diumenge 10 de novembre.
Més de 300 veïns i veïnes de la nostra ciutat s'han desplaçat fent un cercavila des de la plaça de la Vila fins al parc de Can Zam, en arribar s'ha procedit al desmuntatge d'una part de les tanques i han ocupat el solar de les obres del metro, obra ja finalitzada des de fa més de tres anys.
L'acte també ha contat amb un dinar i una castanyada de postres, per finalitzar s'ha fet una assemblea per parlar del futur de Can Zam i s'ha debatut una proposta presentada per la PAHV-GRAMENET, de suport mutu i de fer diferents accions contra les retallades i agressions...
Per donar-li forma i contingut es convocarà una reunió per coordinar accions i propostes.




Convocados por la Plataforma Sierra de Marina y Can Zam y con el apoyo de la plataforma de afectado por las hipotecas y la vivienda.

Domingo 10 de Noviembre.

Más de 300 vecinos y vecinas de nuestra ciudad se han desplazado haciendo un pasacalle desde la plaza de la Villa hasta el parque de Can Zam, se ha procedido al desmontaje de una parte de las vallas y han ocupado el solar de las obras del metro, obra ya finalizada desde hace más de tres años.
El acto también ha contado con una comida y una castañada de postre, para finalizar se ha hecho una asamblea para hablar del futuro de Can Zam y se ha debatido una propuesta presentada por la PAHV-GRAMENET, de apoyo mutuo y de hacer diferentes acciones contra los recortes y agresiones ...
Para darle forma y contenido se convocará una reunión para coordinar acciones y propuestas.





Can Zam Pel Poble, junts podrem!!  /  Can Zam Para el Pueblo, juntos podremos!!