divendres, 15 de novembre del 2013

ASSEMBLEA SETMANAL DE LA PAHV-GRAMENET / ASAMBLEA SEMANAL DE LA PAHV-GRAMENET



La reunió s’ha celebrat amb normalitat i s’ha donat per finalizada cap a les 21 h.


Entre la numerosa assistència havien 14 casos nous, tots ells amb la mateixa problemática, no poguer pagar la hipoteca per manca de treball. Els afectats tenen un cert grau d’angoixa i por de perdre casa seva després de haver pagat la hipoteca molts anys. Els companys els han informat del què es pot fer en el cas de cadascú.
Las taules de treball están parlant amb diferents bancs les dacions en pagament, lloguers socials, perque sembla que estigui una mica aturat el tema per donar solucions als afectats, i si una d’aquestes entitats financeres no respon positivament abans del proper dilluns, li farem una visita de bona voluntat amb sabates velles a les mans. (Es posarà de moda?)

SI QUE ES POT, PERÒ NO VOLEN!!

========================================


La reunión se ha celebrado con normalidad y se ha dado por finalizada hacia las 21 h.


Entrela numerosa asistenciahabían 14 casos nuevos, todos ellos con la misma problemática, no poderpagar la hipoteca por falta de trabajo. Los afectados tienen un cierto grado de angustia y miedo de perder su casa después de haber pagado la hipoteca muchos años. Los compañeros les han informado de lo que se puede hacer en cada caso.
Lasmesas de trabajo estántratando con distintos bancos las daciones en pago, alquileres sociales, porque parece que esté un poco parado el tema paradar soluciones a los afectados, y si una de estas entidades financieras no responde positivamente antes del próximo lunes,le haremos una visita de buena voluntad conzapatos viejos en las manos. (¿Se pondrá de moda?)

SI SE PUEDE, PERO NO QUIEREN!!