dijous, 21 de novembre del 2013

COMUNICAT DES DE LA PAH DE GUADALAJARA / COMUNICADO DESDE LA PAH DE GUADALAJARA



Des de Guadalajaradir-vos que hem tingutalguns casos descrits més a baix (no generalitzat) i ho hem resolt posant una queixa davantel col · legi d'advocats contra aquells lletrats que han fet manifesta desistimentde funcions i sol · licitant un altre. Així no cobren, fins i tot se'ls potdescomptar salari.

"La Plataforma d'Afectats per les Hipoteques de Badajoz convoca per avui dijous a les 12huna concentració davant el Col · legi d'Advocats per posar de manifest i denunciar públicament la situaciód'indefensió en què es troben les famílies afectades que es veuen en la necessitatd'acudir a la justícia gratuïta per falta de recursos.
La situació es deu a la inoperància i falta d'interès dels advocats d'ofici que han defensar-les.
 
Aquests, en la seva majoria, al · legant falta de temps, es neguen a rebre els seusdefensats quan se'ls demana i no faciliten informació a les famílies.  En molts casos desconeixen la situació dels defensats ignorant proves, de manera que la defensa davant el jutge és un pur tràmit, i en ocasions han arribat a deixar passar elsterminis o fins i tot, no s'ha comunicat la data del judici.

                                                Sol · licitemque ens escoltin:
 
Perquè creiem ireclamem que la justícia ha de ser igual per a tots i perquè, segonsla Constitució "tota persona té dret a obtenir la tutela efectiva."


===============================================

Desde Guadalajara deciros que hemos tenido algunos casos descritos más a bajo (no generalizado) y lo hemos resuelto  poniendo una queja ante el colegio de abogados contra aquellos letrados que han hecho manifiesta dejación de funciones y solicitando otro. Así no cobran, incluso se les puede descontar salario.

“La Plataforma de Afectados por las Hipotecas de Badajoz convoca para hoy jueves a las 12h una concentración ante el Colegio de Abogados para poner de manifiesto y denunciar públicamente la situación de indefensión en que se encuentran las familias afectadas que se ven en la necesidad de acudir a la justicia gratuíta por falta de recursos.
 
La situación se debe a la inoperancia y falta de interés de los abogados de Oficio que deben defenderlas.
Éstos, en su mayoría, alegando falta de tiempo, se niegan a recibir a sus defendidos cuando se les solicita y no facilitan información a las familias. En muchos casos desconocen la situación de los defendidos ignorando pruebas, por lo que la defensa ante el juez es un puro trámite, y en ocasiones se han llegado a dejar pasar los plazos o incluso, no se ha comunicado la fecha del juicio.
                                           
                                                  Solicitamos que nos escuchen:
Porque creemos y reclamamos  que la justicia ha de ser igual para todos y porque, según la Constitución "toda persona tiene derecho a obtener tutela efectiva.”